har hänt så mycket på senaste tiden men samtidigt inte. har iaf fått jullov nu och det firade jag med att ta en rejäl sovmorgon, ända till halv 1 faktiskt men är likt trött nu som om jag skulle vaknat 8 på morgonen.. det som har hänt då sen jag fyllt 18 är att jag kört massa bil, haft stalljour, gymmat, julpyntat i stallet, ridit, haft träningsvärk, ätit julbord i kukkola, slösat 9000:- på en kväll (betalat körkortet bland annat) och sist men inte minst fått gjort klart gymnasiearbetet. så sjukt jävla skönt nu att ha gjort gymnasearbetet, beställde min fotobok idag så den lär ju komma efter jul någongång.. men de spelar inte så stor roll egentligen. :)
 
har nu imorgon och på lördag både gazze och evita, måndag, tisdag och onsdag nästa vecka har ja allban och säket gazze också någon dag. på tisdag morgon har ja stalljour och så är de ju julafton så åker till risudden och firar jul där i år. :)
 
till helgen är de ju hemvändar men har inte riktigt bestämt mig om ja ska ut, vill som ut men samtidigt inte.. nej men nu ska ja gosa ner mig under täcket och sätta på någon bra film.