nytt inlägg

Publicerat i: Vardag
denna gången behövdes det inte vänta så länge på att nästa inlägg dök upp här på bloggen.. ;)
 
har iaf hänt en massa sen sist, har haft stalljour i -30, kämpat på med vår film som vi gjort från amsterdam och milano resan, haft filmpremiär, ridit ut en massa, varit på växa i kalix, ridit för hesse x2, haft stalljour igen och så har de hänt en massa saker utöver det också.. har btw fått nytt schema i skolan också så nu har vi bara skola 3/7 dagar var av en dag går vi bara till 11, fett skönt! kan inte vara mer än nöjd just nu, livet leker!

har haft gazze nu från söndag tills idag, imorgon har jag allban och sen var jag inte riktigt om jag har nå mer häst i veckan. till helgen blir de skoterkurs grejs så man kanske får köra sig lite skoter nu i vinter.
 
egentligen skulle ja vilja utveckla allting såå mycket mer men skulle jag det skulle det bli typ en hel bok och då så sku nog ingen orka läsa.. så ska ge mig nu och dra iväg till stallet och rida, får nu hoppas på att det inte dröjer lika länge tills nästa inlägg kommer upp här på bloggen! :)